Trwa ładowanie postów…
  • Dlaczego Twój marketing nie działa? Co zrobić, aby działał?

    Na etapie rozmów z przedsiębiorcami, marketerzy często słyszą, że ich promocja „nie działa”. Jeśli tak jest, warto przyjrzeć się różnym aspektom nie tylko działań promocyjnych, ale i funkcjonowania przedsiębiorstwa. Często problem tkwi w zupełnie innym miejscu, niż możemy się tego spodziewać i zamiast zmieniać firmy, do których outsource’ujemy część działań naszego biznesu, warto popracować nad faktycznymi przyczynami braku realizacji założonych celów. Najczęstszym problemem, z którymi przedsiębiorcy przychodzą do firm marketingowych…

  • Czy warto prowadzić grupę na Facebooku?

    Konta firmowe w mediach społecznościowych to jedna z wielu możliwości dotarcia do potencjalnych klientów, jednak z uwagi na działania mające nas nakłonić do wykupienia płatnych reklam – coraz trudniejsza. Alternatywą mogą okazać się grupy na Facebooku, które są dużo łaskawiej traktowane przez algorytmy wyświetlające informacje na tzw. tablicach użytkowników, a jednocześnie mają duży potencjał do realizowania celów sprzedażowych.

  • Producent bez strony internetowej może popsuć biznes dystrybutorowi

    Witryna przedsiębiorstwa staje się marketingowym standardem dla firm, jednak nabiera powoli nowej roli. Wielkie firmy, takie jak Amazon, wymagają już, aby na fakturach VAT znajdował się adres www dostawcy towaru. Strona internetowa jest bowiem wykorzystywana do weryfikacji rzetelności producenta, a jej brak może wykreślić firmę z dostarczania do biznesu e-commerce towarów. Zasady, które na Amazon działają już blisko rok pokazują tylko kierunek,…

  • Jakie wrażenie robi na klientach Twój adres e-mail? Krótki przewodnik

    Marketing firmy to zbiór wielu drobnych szczegółów. Jeśli działania prowadzone są w sposób świadomy, tworzą spójną całość i tworzą jednorodny obraz Twojej firmy na rynku. Znaczenie ma tu praktycznie wszystko, nawet adres skrzynki e-mail. Odpowiedni, wzmocni efekty Twoich działań i spowoduje, że klient zobaczy Twoją firmę dokładnie taką, jak chcesz. Dziś proponujemy przyjrzeć się możliwym formatom adresów skrzynki pocztowej i przyjrzeć się temu, co…

  • Pinterest może wynieść Twój biznes na inne rynki

    Jest w Social Media kanał, z którego rzadko korzystają przedsiębiorcy, a z uwagi na małą konkurencję odznacza się on wysoką żywotnością publikowanych materiałów. Ze statystyk wynika, że 88% użytkowników zakupiło bowiem produkt, który zapisali na swojej tablicy na Pintereście, a 49% użytkowników kupiło aż 5 produktów. W jakich branżach sprawdzi się ten jeszcze rzadki w Polsce kanał i jak go używać w biznesie? Żyjemy w dobie Social Mediów. Na naszych oczach zyskiwały one popularność…

  • Co zrobić, aby firmowe gadżety były prezentem, a nie śmieciem

    Długopisy, notesy, kubki, krówki… i setki innych gadżetów reklamowych rozdają codziennie miliony firm na świecie. Wiele z nich trafia do kosza na śmieci i przynosi jedynie zysk ich producentom, zaśmiecając środowisko. Jest jednak świadomy odsetek przedsiębiorców, który rozdaje gadżety tak przemyślanie, że przynoszą one realny zysk i są silnym elementem budowania pozytywnego wizerunku ich firm. Przeczytaj o ścieżkach, dzięki którym można do nich dołączyć. Zarówno wybór odpowiedniego produktu,…

  • Jeszcze nie jest za późno, aby zapoznać się z chatbotem.

    Chatbot to nie przyszłość, a teraźniejszość. Dziś każda firma może wykorzystać chatboty, by skuteczniej docierać do klientów i utrzymywać z nimi dobre relacje. Możliwości ich użycia jest równie dużo, co płynących z ich zastosowania korzyści. Dlatego warto zgłębić temat, aby przekonać się, że ich użycie to oszczędność, nie tylko czasu, który jest bardzo cenny, ale również pieniędzy. Coraz częściej spotykamy się z komunikatorami, które pojawiają się automatycznie po wejściu na stronę internetową…

  • Kim jest nowy konsument – prosument?

    Prosument nie jest podatny na manipulacje producentów, racjonalnie myśli i samodzielnie podejmuje decyzje. To osoba posiadają ogromną wiedzę na temat danej marki, dzięki czemu staje się specjalistą w danej dziedzinie. Wybiera konkretne usługi i produkty, a także ma coraz większe wymagania niż zwykły konsument. Dlaczego warto zwracać uwagę na prosumenta? Kim on jest i jak wpływa na obecny rynek? Według badań Gemius S.A. około 74 proc. konsumentów…

  • Zidentyfikuj ekosystem Twojej marki. To klucz do jej rozwoju

    Touchpointy, czyli punkty, w których klient (także ten potencjalny) styka się z Twoją marką. Specjaliści policzyli, że może być ich aż 200, a zaniedbanie kluczowych stycznych potrafi zepsuć relację z klientem na każdym etapie. Dlatego warto wiedzieć, gdzie konsumenci stykają się z wizerunkiem tworzonym przez Twoje przedsiębiorstwo. Dobre poznanie „ekosystemu” swojej marki to klucz do stworzenia strategii z prawdziwego zdarzenia!

  • Aktualności na stronie internetowej – więcej za, czy przeciw?

    Tworząc swoją pierwszą firmową stronę internetową jesteśmy przeważnie pełni zapału. 90 proc. z nas uważa, że nie będzie dla nich stanowiło problemu samodzielne prowadzenie aktualności i dbanie o ich systematyczny przypływ. Nagle jednak okazuje się, że minęły 2 lata od ostatniej aktualizacji, a zdajemy sobie z tego sprawę, ponieważ nowi klienci pytają, czy nadal prowadzimy swoją działalność. Co należy zrobić, aby strona „żyła”, jednak bez naszego zaangażowania?