faq

FAQ – najczęściej zadawane pytania

Zdarzyło Ci się szukać podczas zakupów online informacji dotyczących wysyłki, produktu czy czasu oczekiwania? Na stronie Internetowej marki, nie udało się znaleźć…

formularz_kontaktowy

Formularz kontaktowy – spraw, aby klienci kontaktowali się z Twoją firmą

Jeśli posiadasz formularz kontaktowy na stronie Internetowej, warto przyjrzeć się, czy jest poprawnie stworzony. Zdarza się, że nie przynosi takich wyników,…

dlaczego warto mieć stronę internetową

Powody, dla których warto mieć stronę Internetową

W obecnych czasach, jeśli nie ma Cię w Internecie, nie istniejesz. To jeden z głównych powodów posiadania własnej strony Internetowej. Bardzo duża liczba osób, szuka…

marketing szeptany

Marketing szeptany zadba o rozgłos Twojej marki

Marketing szeptany to zupełnie coś innego niż myślisz. Przynajmniej nie w dosłownym znaczeniu słowa szeptać. Nie polega to na szeptaniu do ucha jak w szkolnych latach…

jak_cie_widza_tak_cie_kupuja_anton

Jak Cię widzą, tak Cię kupują

Wizerunek marki jest bardzo ważną częścią przedsiębiorstwa, którą warto sukcesywnie budować. Jest on jednym ze środków do zdobycia nowych klientów i przekonania…

storytelling

Storytelling, czyli opowieść o Twoim biznesie

Nowoczesny marketing otwiera wiele możliwości, jednak, aby zadziałał, trzeba z nich skorzystać. Storytelling i autentyczność to klucze do sukcesu. Ocieplą oraz wzmocnią wizerunek…

prowadzenie_bloga

Powody, dlaczego warto prowadzić bloga

Zastanawiasz się, czy prowadzenie bloga jest w dalszym ciągu warte zachodu? Chciałbyś go mieć, ale w sumie nie masz czasu, żeby samodzielnie go prowadzić. Nie chcesz…

optymalizacja_stron_internetowych_seo

Optymalizacja strony internetowej – SEO

Chciałbyś, aby strona Twojej marki wyświetlała się jak najwyżej w Google? Zacznij od optymalizacji strony internetowej. To podstawa pozycjonowania i widoczności w wyszukiwarce. Im jesteś…

kalendarze_ksiazkowe_2022

Kalendarze książkowe – hit czy kit?

Jeśli Ty też zadajesz sobie pytanie, czy kalendarze książkowe są inwestycją, za którą warto w dalszym ciągu płacić – mamy dla Ciebie…

01

Jak założyć stronę firmową na Facebooku

Strona firmowa na Facebooku pomaga zbudować wizerunek marki w świadomości obserwujących. Możesz wykorzystać ją na wiele sposobów np. jako platformę wspomagającą sprzedaż.…

typy_reklam_na_facebooku

Typy reklam na Facebooku

Reklama na Facebooku jest stosunkowo łatwą i skuteczną formą dotarcia do wielu osób. To jedna z najpopularniejszych i najefektywniejszych dostępnych systemów reklamowych. Możesz reklamować…

kalendarze_firmowe

Kalendarz, czyli całoroczna reklama Twojego biznesu

Kalendarze to gadżety firmowe będące elegancką i nienachalną reklamą Twojej firmy, obecne w życiu klienta przez 365 dni. Codziennie przypominają o Twoim biznesie. W dodatku jest…

blad_404

Błąd 404 – Nie znaleziono

Błąd 404, Error 404, Page not found, Strony nie odnaleziono. To najczęstsze komunikaty, które irytują każdego, kto je napotka. Informują one…

co_to_jest_system_cms_anton

Co to jest system CMS?

Nie każdy jest informatykiem i ma wiedzę z zakresu programowania. Nie oznacza to jednak, że nie możesz samodzielnie prowadzić swojej witryny. Po stworzeniu strony internetowej przez programistę…

landing_page_anton

Landing page, czyli efektywna strona docelowa

Chcesz zbudować listę mailingową? Nie marnuj pieniędzy na kierowanie ruchu z reklamą na stronę główną. Wykorzystaj do tego landing page. Jest to witryna, na którą…

komunikacja_wizualna_anton

Zasada nr 1 – sprzedawaj obrazem. Masz na to 8 sekund

Jeśli chcesz zacząć sprzedawać, nie oszczędzaj na sesjach zdjęciowych związanych z Twoją firmą. Według badań 90% informacji transmitowanej do mózgu jest częścią…

newsletter_anton

Jak stworzyć newsletter, który przyciągnie potencjalnych klientów?

Jeśli chcesz zbudować bazę klientów i zaistnieć w ich świadomości, a także utrzymywać dobre relacje z kontrahentami – powinieneś rozważyć opcję newslettera.…

anton_bledy_w_sklepach_internetowych

Porzucone koszyki bólem przedsiębiorców. Błędy w sklepach Internetowych

70 proc. użytkowników rezygnuje z zakupów w sklepie internetowym, a 55% proc. ma problem ze znalezieniem interesujących ich informacji. Jeśli wydaje Ci się, że po dodaniu…

anton_marketing_w_twojej_firmie

Dlaczego Twój marketing nie działa? Co zrobić, aby działał?

Na etapie rozmów z przedsiębiorcami, marketerzy często słyszą, że ich promocja „nie działa”. Jeśli tak jest, warto przyjrzeć się różnym aspektom…

grupy_facebook_anton

Czy warto prowadzić grupę na Facebooku?

Konta firmowe w mediach społecznościowych to jedna z wielu możliwości dotarcia do potencjalnych klientów, jednak z uwagi na działania mające nas nakłonić do wykupienia płatnych…

amazon_anton

Producent bez strony internetowej może popsuć biznes dystrybutorowi

Witryna przedsiębiorstwa staje się marketingowym standardem dla firm, jednak nabiera powoli nowej roli. Wielkie firmy, takie jak Amazon,…

email_anton

Jakie wrażenie robi na klientach Twój adres e-mail? Krótki przewodnik

Marketing firmy to zbiór wielu drobnych szczegółów. Jeśli działania prowadzone są w sposób świadomy, tworzą spójną całość i tworzą jednorodny obraz…

pinterest_anton_blog_wpis

Pinterest może wynieść Twój biznes na inne rynki

Jest w Social Media kanał, z którego rzadko korzystają przedsiębiorcy, a z uwagi na małą konkurencję odznacza się on wysoką żywotnością publikowanych materiałów. Ze statystyk…

gadzety_anton

Co zrobić, aby firmowe gadżety były prezentem, a nie śmieciem

Firmowe gadżety – długopisy, notesy, kubki, krówki… i setki innych rozdają codziennie miliony firm na świecie. Wiele z nich trafia do kosza…

chatbot_anton

Jeszcze nie jest za późno, aby zapoznać się z chatbotem

Chatbot to nie przyszłość, a teraźniejszość. Dziś każda firma może wykorzystać chatboty, by skuteczniej docierać do klientów i utrzymywać z nimi dobre relacje. Możliwości ich…

kim_jest_prosument_anton

Kim jest nowy konsument – prosument?

Prosument nie jest podatny na manipulacje producentów, racjonalnie myśli i samodzielnie podejmuje decyzje. To osoba posiadają ogromną wiedzę na temat danej marki, dzięki…

ekosystem_anton

Zidentyfikuj ekosystem Twojej marki. To klucz do jej rozwoju

Touchpointy, czyli punkty, w których klient (także ten potencjalny) styka się z Twoją marką. Specjaliści policzyli, że może być ich…

aktualnosci_anton

Aktualności na stronie internetowej – więcej za, czy przeciw?

Tworząc swoją pierwszą firmową stronę internetową jesteśmy przeważnie pełni zapału. 90 proc. z nas uważa, że nie będzie dla nich stanowiło…

linkedin_anton

Elementarz LinkedIn – dla kogo ta platforma niesie szansę rozwoju?

Z LinkedIn korzysta 97 proc. menedżerów w Polsce, a 98 proc. tej społeczności to rekruterzy i headhunterzy. Dlatego, jeśli szukasz zleceń, aby rozwinąć swoją działalność, warto…

facebook_colors

Kolor w Twojej firmie – jak wybrać go dobrze?

Wiesz, że stworzenie własnej palety barw dla użytku firmowego jest bardzo ważne? Dzięki temu zwiększysz sprzedaż swoich produktów…

facebook_like

Dlaczego podziękowania na Facebooku działają?

Posty z okazji osiągnięcia okrągłej liczby fanów na Facebooku to już tradycja social media. Marki prześcigają się w kreatywnych podziękowaniach dla społeczności…

customer_klient

Czy na pewno wiesz, kim jest Twój klient?

Temat pozycjonowania usługi lub produktu na rynku oraz tworzenia persony to teoretycznie podstawy działania w biznesie. W praktyce jednak, dopóki sprzedajemy, nie zastanawiamy się nad tym,…

reklama

Chcesz być najlepszy? A powinieneś być pierwszy

Uważasz, że celem marketingu jest przekonanie ludzi, że dysponujesz usługą lub produktem lepszym od konkurencji? Jesteś w błędzie. Twoim podstawowym celem…

kolory

Psychologia kolorów: warto ciepło pomyśleć o żółtym

Dla ponad 65 proc. klientów, kolor jest najważniejszym czynnikiem, podczas wyboru produktów. Dlatego też nie warto pozostawiać tego wyboru przypadkowi,…

Papuga

Nie naśladuj, to naprawdę nie ma sensu

Kiedyś dzieci w szkołach wyzywały się „Papuga, papuga, sto dwudziesta druga!”. Może jest to mało eleganckie wezwanie do kreatywności, ale naprawdę warto…

branża

Elevator pitch: Nie ma nudnych branż!

Wyobraź sobie, że wsiadasz do windy i jedziesz na ósme piętro. Nagle dowiadujesz się, że w środku stoi twój potencjalny klient lub inwestor.…

naming

Kilka słów o namingu

W końcu podjąłeś tę decyzję. Tak, ruszam z własnym biznesem/tak, ruszam z nowym projektem! Pierwsze, co trzeba wymyślić to… nazwa. Jak dużo…

ssl_certyfikat

SSL – mała rzecz, a chroni

Firma obsługująca Twoją stronę www zaproponowała wdrożenie certyfikatu SSL na twojej stronie. Zapewne nie jest to droga usługa, jednak zastanawiasz się, czy jest…

warto_dzielic_sie_wiedza

Warto dzielić się wiedzą. Twoi Klienci o tym wiedzą

Uważasz, że zdradzenie tajników działalności twojej firmy spowoduje, że klienci od Ciebie odejdą? Nic bardziej mylnego. Dzielenie się wiedzą sprawi,…

Social media to konieczność. Argumenty dla nieprzekonanych

Zastanawiasz się czy warto działać w mediach społecznościowych i pokazać w nich swoją firmę? Od razu możemy odpowiedzieć Tobie, że tak. Dlaczego? Dlatego,…

social_media

Mini encyklopedia mediów społecznościowych

Na hasło Social Media dostajesz gęsiej skórki, a jednak prowadzisz biznes i raz na jakiś czas słyszysz, że powinieneś tam być? Facebook…