Trwa ładowanie postów…
  • Psychologia kolorów: warto ciepło pomyśleć o żółtym

    Dla ponad 65 proc. klientów, kolor jest najważniejszym czynnikiem, podczas wyboru produktów. Dlatego też nie warto pozostawiać tego wyboru przypadkowi, czy osobistym sympatiom. Dziś pod lupę bierzemy kolor żółty, ponieważ po latach projektanci przypomnieli sobie o jego pozytywnej sile. Dlaczego słoneczna barwa wraca do łask i co może nam dać jej stosowanie w kampaniach?  

  • Nie naśladuj, to naprawdę nie ma sensu

    Kiedyś dzieci w szkołach wyzywały się „Papuga, papuga, sto dwudziesta druga!”. Może jest to mało eleganckie wezwanie do kreatywności, ale naprawdę warto wziąć je sobie do serca.

  • Elevator pitch: Nie ma nudnych branż!

    Wyobraź sobie, że wsiadasz do windy i jedziesz na ósme piętro. Nagle dowiadujesz się, że w środku stoi twój potencjalny klient lub inwestor. Dziś powiemy o tym, jak ważną umiejętnością jest przedstawianie swojej firmy w ciekawy i skondensowany sposób. Nawet, jeśli nie będziesz robić tego w windzie.

  • Kilka słów o namingu

    W końcu podjąłeś tę decyzję. Tak, ruszam z własnym biznesem/tak, ruszam z nowym projektem! Pierwsze, co trzeba wymyślić to… nazwa. Jak dużo czasu trzeba poświęcić temu zagadnieniu? Na co zwracać uwagę, a czego na pewno nie robić? I wreszcie – czy nazwa firmy naprawdę jest taka ważna, czy wszystko jest kwestią jej późniejszego wypromowania w działaniach marketingowych?

  • SSL – mała rzecz, a chroni

    Firma obsługująca Twoją stronę www zaproponowała wdrożenie certyfikatu SSL na twojej stronie. Zapewne nie jest to droga usługa, jednak zastanawiasz się, czy jest Ci właściwie potrzebna… Bo przecież atak hakerski, czy kradzież klientów napływających przez stronę Internetową w wyniku działań nieuczciwej konkurencji nie dotyczą Twojej firmy. A może jednak zagrożenie jest realne?

  • Warto dzielić się wiedzą. Twoi Klienci o tym wiedzą

    Uważasz, że zdradzenie tajników działalności twojej firmy spowoduje, że klienci od Ciebie odejdą? Nic bardziej mylnego. Dzielenie się wiedzą sprawi, że w oczach potencjalnych klientów zyskasz opinię specjalisty i autorytetu, dzięki czemu będą pewni, że warto pracować właśnie z tobą.

  • Social media to konieczność. Argumenty dla nieprzekonanych

    Zastanawiasz się czy warto działać w mediach społecznościowych i pokazać w nich swoją firmę? Od razu możemy odpowiedzieć Tobie, że tak. Dlaczego? Dlatego, że społeczeństwo coraz więcej czasu spędza przeglądając chociażby Facebooka czy Instagrama, niż oglądając telewizję, czy czytając gazetę. Co tam robią? Często wydają pieniądze lub podejmują decyzje zakupowe.

  • Mini encyklopedia mediów społecznościowych

    Na hasło Social Media dostajesz gęsiej skórki, a jednak prowadzisz biznes i raz na jakiś czas słyszysz, że powinieneś tam być? Facebook i Instagram jeszcze coś Ci mówią, ale Tik Tok, Snapchat, czy Linked-In to już czarna magia? To właśnie dla Ciebie przygotowaliśmy krótki słowniczek mediów społecznościowych, który pomoże Ci wejść w świat wirtualnych kontaktów i podjąć decyzję, gdzie warto pokazać swoją firmę.