Blog

anton_marketing_w_twojej_firmie

Dlaczego Twój marketing nie działa? Co zrobić, aby działał?

Na etapie rozmów z przedsiębiorcami, marketerzy często słyszą, że ich promocja „nie działa”. Jeśli tak jest, warto przyjrzeć się różnym aspektom nie tylko działań…

grupy_facebook_anton

Czy warto prowadzić grupę na Facebooku?

Konta firmowe w mediach społecznościowych to jedna z wielu możliwości dotarcia do potencjalnych klientów, jednak z uwagi na działania mające nas nakłonić do wykupienia płatnych…

amazon_anton

Producent bez strony internetowej może popsuć biznes dystrybutorowi

Witryna przedsiębiorstwa staje się marketingowym standardem dla firm, jednak nabiera powoli nowej roli. Wielkie firmy, takie jak Amazon,…

email_anton

Jakie wrażenie robi na klientach Twój adres e-mail? Krótki przewodnik

Marketing firmy to zbiór wielu drobnych szczegółów. Jeśli działania prowadzone są w sposób świadomy, tworzą spójną całość i tworzą jednorodny obraz…

pinterest_anton_blog_wpis

Pinterest może wynieść Twój biznes na inne rynki

Jest w Social Media kanał, z którego rzadko korzystają przedsiębiorcy, a z uwagi na małą konkurencję odznacza się on wysoką żywotnością publikowanych materiałów. Ze statystyk…

gadzety_anton

Co zrobić, aby firmowe gadżety były prezentem, a nie śmieciem

Długopisy, notesy, kubki, krówki… i setki innych gadżetów reklamowych rozdają codziennie miliony firm na świecie. Wiele z nich trafia do kosza na śmieci…

chatbot_anton

Jeszcze nie jest za późno, aby zapoznać się z chatbotem.

Chatbot to nie przyszłość, a teraźniejszość. Dziś każda firma może wykorzystać chatboty, by skuteczniej docierać do klientów i utrzymywać z nimi dobre relacje. Możliwości ich…

kim_jest_prosument_anton

Kim jest nowy konsument – prosument?

Prosument nie jest podatny na manipulacje producentów, racjonalnie myśli i samodzielnie podejmuje decyzje. To osoba posiadają ogromną wiedzę na temat danej marki, dzięki…

ekosystem_anton

Zidentyfikuj ekosystem Twojej marki. To klucz do jej rozwoju

Touchpointy, czyli punkty, w których klient (także ten potencjalny) styka się z Twoją marką. Specjaliści policzyli, że może być ich aż 200,…

aktualnosci_anton

Aktualności na stronie internetowej – więcej za, czy przeciw?

Tworząc swoją pierwszą firmową stronę internetową jesteśmy przeważnie pełni zapału. 90 proc. z nas uważa, że nie będzie dla nich stanowiło problemu…

linkedin_anton

Elementarz LinkedIn – dla kogo ta platforma niesie szansę rozwoju?

Z LinkedIn korzysta 97 proc. menedżerów w Polsce, a 98 proc. tej społeczności to rekruterzy i headhunterzy. Dlatego, jeśli szukasz zleceń, aby rozwinąć swoją działalność, warto…

facebook_colors

Kolor w Twojej firmie – jak wybrać go dobrze?

Wiesz, że stworzenie własnej palety barw dla użytku firmowego jest bardzo ważne? Dzięki temu zwiększysz sprzedaż swoich produktów i przyciągniesz…

facebook_like

Dlaczego podziękowania na Facebooku działają?

Posty z okazji osiągnięcia okrągłej liczby fanów na Facebooku to już tradycja social media. Marki prześcigają się w kreatywnych podziękowaniach dla społeczności…

customer_klient

Czy na pewno wiesz, kim jest Twój klient?

Temat pozycjonowania usługi lub produktu na rynku oraz tworzenia persony to teoretycznie podstawy działania w biznesie. W praktyce jednak, dopóki sprzedajemy, nie zastanawiamy się nad tym,…

makaron-marketing

Chcesz być najlepszy? A powinieneś być pierwszy

Uważasz, że celem marketingu jest przekonanie ludzi, że dysponujesz usługą lub produktem lepszym od konkurencji? Jesteś w błędzie. Twoim podstawowym celem powinno być…

kolory

Psychologia kolorów: warto ciepło pomyśleć o żółtym

Dla ponad 65 proc. klientów, kolor jest najważniejszym czynnikiem, podczas wyboru produktów. Dlatego też nie warto pozostawiać tego wyboru przypadkowi,…

Papuga

Nie naśladuj, to naprawdę nie ma sensu

Kiedyś dzieci w szkołach wyzywały się „Papuga, papuga, sto dwudziesta druga!”. Może jest to mało eleganckie wezwanie do kreatywności, ale naprawdę warto…

elevator_pitch

Elevator pitch: Nie ma nudnych branż!

Wyobraź sobie, że wsiadasz do windy i jedziesz na ósme piętro. Nagle dowiadujesz się, że w środku stoi twój potencjalny klient lub inwestor. Dziś powiemy o tym,…

kilka_slow_o_namingu

Kilka słów o namingu

W końcu podjąłeś tę decyzję. Tak, ruszam z własnym biznesem/tak, ruszam z nowym projektem! Pierwsze, co trzeba wymyślić to… nazwa. Jak…

ssl_certyfikat

SSL – mała rzecz, a chroni

Firma obsługująca Twoją stronę www zaproponowała wdrożenie certyfikatu SSL na twojej stronie. Zapewne nie jest to droga usługa, jednak zastanawiasz się, czy jest…

warto_dzielic_sie_wiedza

Warto dzielić się wiedzą. Twoi Klienci o tym wiedzą

Uważasz, że zdradzenie tajników działalności twojej firmy spowoduje, że klienci od Ciebie odejdą? Nic bardziej mylnego. Dzielenie się wiedzą sprawi, że w oczach potencjalnych…

Social media to konieczność. Argumenty dla nieprzekonanych

Zastanawiasz się czy warto działać w mediach społecznościowych i pokazać w nich swoją firmę? Od razu możemy odpowiedzieć Tobie, że tak. Dlaczego? Dlatego, że społeczeństwo…

social_media

Mini encyklopedia mediów społecznościowych

Na hasło Social Media dostajesz gęsiej skórki, a jednak prowadzisz biznes i raz na jakiś czas słyszysz, że powinieneś tam być? Facebook i Instagram…