Kalendarz, czyli całoroczna reklama Twojego biznesu
Kalendarze to gadżety firmowe będące elegancką i nienachalną reklamą Twojej firmy, obecne w życiu klienta przez 365 dni. Codziennie przypominają o Twoim biznesie. W dodatku jest praktycznym gadżetem firmowym, z którego pracownik, kontrahent czy współpracownik korzystają z niego prawie dzień w dzień. Zerkają na daty i planują swoje wyjazdy, zadania, czy spotkania. Jeśli nadal zastanawiasz się, czy warto w dalszym ciągu inwestować w tę formę marketingu, odpowiadamy – TAK! Dlaczego? Dowiesz się z tego wpisu.
Mimo rozwoju technologii i dostępności kalendarza na telefonie, komputerze czy tablecie, większość osób po prostu lubi korzystać z tradycyjnego kalendarza firmowego np. biurkowego, ściennego jednodzielnego, trójdzielnego czy listwowanego. Z uwagi na możliwość szybkiego spojrzenia i sprawdzenia daty, a także zrobienia notatek podczas spotkania. Z pewnością bardzo często widujesz, wchodząc do biura wszelkie rodzaje kalendarzy, czy to na ścianie, czy na biurku. Pomagają one w planowaniu i wykonywaniu codziennych czynności. Zresztą sam doskonale wiesz, jak korzystasz z kalendarza, a my potwierdzamy Twoje myśli – tak inni też tak nadal robią. To jedynie podstawy zalet kalendarza.
Kalendarze z personalizowanym nadrukiem, logo i informacjami Twojej firmy są ciekawą, interesującą i wyszukaną formą promocji Twojego biznesu. Podarowane jako upominek są dobrym sposobem na zbudowanie oraz utrzymanie dobrych relacji z klientem. Obdarowany poczuje się wyróżniony i powiesi kalendarz z logo na ścianie. Dzięki temu inni mogą dowiedzieć się o Twojej firmie. Kalendarze zwykle są wieszane lub stawiane w miejscach widocznych, aby każdy mógł z niego skorzystać.
Kolejnym ciekawym i zapewne ważnym dla wielu atutem kalendarzy jest ich korzystna cena. Kalendarze są tradycyjną formą promocji, jednak oswajają użytkowników z Twoim logo. A wiesz co jeszcze? Masz pewność, że przez dobry rok, bo aż przynajmniej do 1 stycznia następnego roku będzie on towarzyszył podarowanemu. Nie będzie rzucony w kąt, nie będzie leżał w torebce czy samochodzie albo gdzieś na końcu szafy. Będzie cały czas widoczny.
Jeśli przekonaliśmy Cię do gadżetu firmowego, jakim jest kalendarz z indywidualnym projektem, poniżej znajdziesz rodzaje kalendarzy, które możesz zamówić w zakładce Kalendarze.
Kalendarze jednodzielne – są świetną propozycją dla osób, którym zależy na połączeniu minimalistycznej reklamy swojej firmy z praktycznym prezentem dla swoich klientów. Mają jedno kalendarium oraz główkę, na której możesz zawrzeć najważniejsze informacje o Twoim biznesie. Występują w wymiarach od 300 x 400 mm do 380 x 570 mm.
Kalendarze listwowane – są minimalistyczną i elegancką formą przekazu reklamowego, jak i podarunku. Posiadają one całoroczne kalendarium, dwie listwy – dolną oraz górną, która posiada zawieszkę, aby umożliwić powieszenie kalendarza. Występują w wymiarach A3 (297 x 420 mm), B3 (310 x 474 mm), A2 (420 x 594 mm) oraz B2 (480 x 680 mm).
Kalendarze trójdzielne – wyróżniają się dużą ilością miejsca na zamieszczenie informacji o Twojej firmie m.in. danych adresowych, adresów e-mail, czy numeru telefon. Posiadają główkę oraz trzy kalendaria, pomiędzy którymi można wprowadzić powyżej wymienione informacje. Występują w wymiarach 300 x 770 mm lub 380 x 900 mm.
Kalendarze książkowe – to klasyka sama w sobie. Dodając do niej indywidualizmu w postaci loga, kalendarze nabierają charakteru całorocznej reklamy Twojej marki. Natłok pracy, terminów i planów wypełnia nasze życie, dlatego kalendarze książkowe są wspaniałym rozwiązaniem. Występują w formatach A5 (142 x 203 mm), A4 (205 x 290 mm) oraz B5 (170 x 240 mm).
Kalendarze biurkowe – spełniają mnóstwo korzystnych funkcji w biurze. Poprawiają efektywność pracy ze względu na możliwość planowania i szybkie zerknięcie na daty. Jednak najbardziej istotną kwestią dla Ciebie to fakt, że nieustannie reklamują Twój biznes na biurkach obdarowanych. Kalendarze biurkowe występują w formacie 200 x 130 mm.