Trwa ładowanie postów…
  • Elementarz LinkedIn – dla kogo ta platforma niesie szansę rozwoju?

    Z LinkedIn korzysta 97 proc. menedżerów w Polsce, a 98 proc. tej społeczności to rekruterzy i headhunterzy. Dlatego, jeśli szukasz zleceń, aby rozwinąć swoją działalność, warto nie tylko założyć profil na tzw. „Facebooku dla karierowiczów”, ale i w kilku krokach zadbać o jego wygląd i treści. Warto także zapoznać się z podstawowymi zasadami portalu społecznościowego, aby czas tam spędzony przyniósł wymierne korzyści.

  • Kolor w Twojej firmie – jak wybrać go dobrze?

    Wiesz, że stworzenie własnej palety barw dla użytku firmowego jest bardzo ważne? Dzięki temu zwiększysz sprzedaż swoich produktów i przyciągniesz odpowiednich klientów. Nie każda barwa nadaje się do każdego projektu! Najgorszym, co możesz zrobić, jest tworzenie wizerunku o swój ulubiony kolor, bez sprawdzenia, jakie są jego konotacje. Szanse, że akurat trafisz są proporcjonalne do trafienia szóstki w Lotto!

  • Dlaczego podziękowania na Facebooku działają?

    Posty z okazji osiągnięcia okrągłej liczby fanów na Facebooku to już tradycja social media. Marki prześcigają się w kreatywnych podziękowaniach dla społeczności nie bez powodu. Działania tego typu mają bowiem swoje głębokie uzasadnienie nie tylko ze względu na psychologię, ale i algorytmy rządzące największym portalem społecznościowym na świecie

  • Czy na pewno wiesz, kim jest Twój klient?

    Temat pozycjonowania usługi lub produktu na rynku oraz tworzenia persony to teoretycznie podstawy działania w biznesie. W praktyce jednak, dopóki sprzedajemy, nie zastanawiamy się nad tym, kto jest naszym klientem. To spory błąd, bo dzięki takiej analizie jesteśmy w stanie znacznie zmniejszyć środki na marketing, maksymalizując efekty naszych działań. Dziś przedstawiamy listę pytań, na które trzeba sobie odpowiedzieć, aby nie działać po omacku.

  • Chcesz być najlepszy? A powinieneś być pierwszy

    Uważasz, że celem marketingu jest przekonanie ludzi, że dysponujesz usługą lub produktem lepszym od konkurencji? Jesteś w błędzie. Twoim podstawowym celem powinno być stworzenie kategorii, w której będziesz pierwszy. Jedno z podstawowych praw marketingu głosi „Lepiej być pierwszym, niż lepszym”. Sądzisz, że Twoja branża to wyjątek? Zmartwimy Cię, to bardzo mało prawdopodobne.

  • Psychologia kolorów: warto ciepło pomyśleć o żółtym

    Dla ponad 65 proc. klientów, kolor jest najważniejszym czynnikiem, podczas wyboru produktów. Dlatego też nie warto pozostawiać tego wyboru przypadkowi, czy osobistym sympatiom. Dziś pod lupę bierzemy kolor żółty, ponieważ po latach projektanci przypomnieli sobie o jego pozytywnej sile. Dlaczego słoneczna barwa wraca do łask i co może nam dać jej stosowanie w kampaniach?  

  • Nie naśladuj, to naprawdę nie ma sensu

    Kiedyś dzieci w szkołach wyzywały się „Papuga, papuga, sto dwudziesta druga!”. Może jest to mało eleganckie wezwanie do kreatywności, ale naprawdę warto wziąć je sobie do serca.

  • Elevator pitch: Nie ma nudnych branż!

    Wyobraź sobie, że wsiadasz do windy i jedziesz na ósme piętro. Nagle dowiadujesz się, że w środku stoi twój potencjalny klient lub inwestor. Dziś powiemy o tym, jak ważną umiejętnością jest przedstawianie swojej firmy w ciekawy i skondensowany sposób. Nawet, jeśli nie będziesz robić tego w windzie.

  • Kilka słów o namingu

    W końcu podjąłeś tę decyzję. Tak, ruszam z własnym biznesem/tak, ruszam z nowym projektem! Pierwsze, co trzeba wymyślić to… nazwa. Jak dużo czasu trzeba poświęcić temu zagadnieniu? Na co zwracać uwagę, a czego na pewno nie robić? I wreszcie – czy nazwa firmy naprawdę jest taka ważna, czy wszystko jest kwestią jej późniejszego wypromowania w działaniach marketingowych?

  • SSL – mała rzecz, a chroni

    Firma obsługująca Twoją stronę www zaproponowała wdrożenie certyfikatu SSL na twojej stronie. Zapewne nie jest to droga usługa, jednak zastanawiasz się, czy jest Ci właściwie potrzebna… Bo przecież atak hakerski, czy kradzież klientów napływających przez stronę Internetową w wyniku działań nieuczciwej konkurencji nie dotyczą Twojej firmy. A może jednak zagrożenie jest realne?