Trwa ładowanie postów…
  • Co zrobić, aby firmowe gadżety były prezentem, a nie śmieciem

    Długopisy, notesy, kubki, krówki… i setki innych gadżetów reklamowych rozdają codziennie miliony firm na świecie. Wiele z nich trafia do kosza na śmieci i przynosi jedynie zysk ich producentom, zaśmiecając środowisko. Jest jednak świadomy odsetek przedsiębiorców, który rozdaje gadżety tak przemyślanie, że przynoszą one realny zysk i są silnym elementem budowania pozytywnego wizerunku ich firm. Przeczytaj o ścieżkach, dzięki którym można do nich dołączyć. Zarówno wybór odpowiedniego produktu,…

  • Jeszcze nie jest za późno, aby zapoznać się z chatbotem.

    Chatbot to nie przyszłość, a teraźniejszość. Dziś każda firma może wykorzystać chatboty, by skuteczniej docierać do klientów i utrzymywać z nimi dobre relacje. Możliwości ich użycia jest równie dużo, co płynących z ich zastosowania korzyści. Dlatego warto zgłębić temat, aby przekonać się, że ich użycie to oszczędność, nie tylko czasu, który jest bardzo cenny, ale również pieniędzy. Coraz częściej spotykamy się z komunikatorami, które pojawiają się automatycznie po wejściu na stronę internetową…

  • Kim jest nowy konsument – prosument?

    Prosument nie jest podatny na manipulacje producentów, racjonalnie myśli i samodzielnie podejmuje decyzje. To osoba posiadają ogromną wiedzę na temat danej marki, dzięki czemu staje się specjalistą w danej dziedzinie. Wybiera konkretne usługi i produkty, a także ma coraz większe wymagania niż zwykły konsument. Dlaczego warto zwracać uwagę na prosumenta? Kim on jest i jak wpływa na obecny rynek? Według badań Gemius S.A. około 74 proc. konsumentów…

  • Zidentyfikuj ekosystem Twojej marki. To klucz do jej rozwoju

    Touchpointy, czyli punkty, w których klient (także ten potencjalny) styka się z Twoją marką. Specjaliści policzyli, że może być ich aż 200, a zaniedbanie kluczowych stycznych potrafi zepsuć relację z klientem na każdym etapie. Dlatego warto wiedzieć, gdzie konsumenci stykają się z wizerunkiem tworzonym przez Twoje przedsiębiorstwo. Dobre poznanie „ekosystemu” swojej marki to klucz do stworzenia strategii z prawdziwego zdarzenia!

  • Aktualności na stronie internetowej – więcej za, czy przeciw?

    Tworząc swoją pierwszą firmową stronę internetową jesteśmy przeważnie pełni zapału. 90 proc. z nas uważa, że nie będzie dla nich stanowiło problemu samodzielne prowadzenie aktualności i dbanie o ich systematyczny przypływ. Nagle jednak okazuje się, że minęły 2 lata od ostatniej aktualizacji, a zdajemy sobie z tego sprawę, ponieważ nowi klienci pytają, czy nadal prowadzimy swoją działalność. Co należy zrobić, aby strona „żyła”, jednak bez naszego zaangażowania?

  • Elementarz LinkedIn – dla kogo ta platforma niesie szansę rozwoju?

    Z LinkedIn korzysta 97 proc. menedżerów w Polsce, a 98 proc. tej społeczności to rekruterzy i headhunterzy. Dlatego, jeśli szukasz zleceń, aby rozwinąć swoją działalność, warto nie tylko założyć profil na tzw. „Facebooku dla karierowiczów”, ale i w kilku krokach zadbać o jego wygląd i treści. Warto także zapoznać się z podstawowymi zasadami portalu społecznościowego, aby czas tam spędzony przyniósł wymierne korzyści.

  • Kolor w Twojej firmie – jak wybrać go dobrze?

    Wiesz, że stworzenie własnej palety barw dla użytku firmowego jest bardzo ważne? Dzięki temu zwiększysz sprzedaż swoich produktów i przyciągniesz odpowiednich klientów. Nie każda barwa nadaje się do każdego projektu! Najgorszym, co możesz zrobić, jest tworzenie wizerunku o swój ulubiony kolor, bez sprawdzenia, jakie są jego konotacje. Szanse, że akurat trafisz są proporcjonalne do trafienia szóstki w Lotto!

  • Dlaczego podziękowania na Facebooku działają?

    Posty z okazji osiągnięcia okrągłej liczby fanów na Facebooku to już tradycja social media. Marki prześcigają się w kreatywnych podziękowaniach dla społeczności nie bez powodu. Działania tego typu mają bowiem swoje głębokie uzasadnienie nie tylko ze względu na psychologię, ale i algorytmy rządzące największym portalem społecznościowym na świecie

  • Czy na pewno wiesz, kim jest Twój klient?

    Temat pozycjonowania usługi lub produktu na rynku oraz tworzenia persony to teoretycznie podstawy działania w biznesie. W praktyce jednak, dopóki sprzedajemy, nie zastanawiamy się nad tym, kto jest naszym klientem. To spory błąd, bo dzięki takiej analizie jesteśmy w stanie znacznie zmniejszyć środki na marketing, maksymalizując efekty naszych działań. Dziś przedstawiamy listę pytań, na które trzeba sobie odpowiedzieć, aby nie działać po omacku.

  • Chcesz być najlepszy? A powinieneś być pierwszy

    Uważasz, że celem marketingu jest przekonanie ludzi, że dysponujesz usługą lub produktem lepszym od konkurencji? Jesteś w błędzie. Twoim podstawowym celem powinno być stworzenie kategorii, w której będziesz pierwszy. Jedno z podstawowych praw marketingu głosi „Lepiej być pierwszym, niż lepszym”. Sądzisz, że Twoja branża to wyjątek? Zmartwimy Cię, to bardzo mało prawdopodobne.