Czym jest chmura dla firm?
Chmura dla firm staje się coraz bardziej popularna wśród przedsiębiorstw. Umożliwia ona zarządzanie firmą na każdym urządzeniu i w każdym miejscu…
Chmura dla firm staje się coraz bardziej popularna wśród przedsiębiorstw. Umożliwia ona zarządzanie firmą na każdym urządzeniu i w każdym miejscu…
Jeśli myślisz, że koszty związane ze zaprojektowaniem i wdrożeniem strony internetowej to jedyne, za co zapłacisz, mylisz się. Utrzymanie działającej i funkcjonalnej strony kosztuje. Twoja…
Techniczne SEO ma związek z poprawnością działania strony. Dotyczy m.in. takich cech jak szybkość czy nawigacja i jest znakomitym fundamentem do dalszej rozbudowy strony.…
Kalendarze trójdzielne to praktyczna i przykuwająca wzrok forma reklamy Twojej firmy. Jest charakterystycznym gadżetem, który wyróżnia się formatem, umożliwiającym wyeksponowanie logotypu, najważniejszych…
Jakość strony Internetowej ma kolosalne znaczenie pod względem SEO. Na naszych oczach podstawowe wskaźniki internetowe stają się nierozłączną częścią algorytmu Google,…
Przesyłanie plików za pomocą klienta FTP może wydawać się skomplikowane dla początkujących użytkowników. Strach ma wielkie oczy, jednak uwierz, to naprawdę…
Na Twojej stronie Internetowej pojawił się błąd 500? Niestety nie jest to dobry znak. Może to negatywnie wpłynąć na wyniki w wyszukiwarce Google. Praca nad pozycjonowaniem…
Zdarzyło Ci się szukać podczas zakupów online informacji dotyczących wysyłki, produktu czy czasu oczekiwania? Na stronie Internetowej marki, nie udało się znaleźć…
Jeśli posiadasz formularz kontaktowy na stronie Internetowej, warto przyjrzeć się, czy jest poprawnie stworzony. Zdarza się, że nie przynosi takich wyników, jakich…
W obecnych czasach, jeśli nie ma Cię w Internecie, nie istniejesz. To jeden z głównych powodów posiadania własnej strony Internetowej. Bardzo duża liczba osób, szuka…
Marketing szeptany to zupełnie coś innego niż myślisz. Przynajmniej nie w dosłownym znaczeniu słowa szeptać. Nie polega to na szeptaniu do ucha jak w szkolnych latach…
Wizerunek marki jest bardzo ważną częścią przedsiębiorstwa, którą warto sukcesywnie budować. Jest on jednym ze środków do zdobycia nowych klientów i przekonania…
Nowoczesny marketing otwiera wiele możliwości, jednak, aby zadziałał, trzeba z nich skorzystać. Storytelling i autentyczność to klucze do sukcesu. Ocieplą oraz wzmocnią wizerunek…
Zastanawiasz się, czy prowadzenie bloga jest w dalszym ciągu warte zachodu? Chciałbyś go mieć, ale w sumie nie masz czasu, żeby samodzielnie go prowadzić. Nie chcesz też…
Chciałbyś, aby strona Twojej marki wyświetlała się jak najwyżej w Google? Zacznij od optymalizacji strony internetowej. To podstawa pozycjonowania i widoczności w wyszukiwarce. Im jesteś…
Jeśli Ty też zadajesz sobie pytanie, czy kalendarze książkowe są inwestycją, za którą warto w dalszym ciągu płacić – mamy dla Ciebie odpowiedź.…
Strona firmowa na Facebooku pomaga zbudować wizerunek marki w świadomości obserwujących. Możesz wykorzystać ją na wiele sposobów np. jako platformę wspomagającą sprzedaż. To prosty…
Reklama na Facebooku jest stosunkowo łatwą i skuteczną formą dotarcia do wielu osób. To jedna z najpopularniejszych i najefektywniejszych dostępnych systemów reklamowych. Możesz reklamować…
Kalendarze to gadżety firmowe będące elegancką i nienachalną reklamą Twojej firmy, obecne w życiu klienta przez 365 dni. Codziennie przypominają o Twoim biznesie. W dodatku jest…
Błąd 404, Error 404, Page not found, Strony nie odnaleziono. To najczęstsze komunikaty, które irytują każdego, kto je napotka. Informują one…
Nie każdy jest informatykiem i ma wiedzę z zakresu programowania. Nie oznacza to jednak, że nie możesz samodzielnie prowadzić swojej witryny. Po stworzeniu strony internetowej przez programistę możliwe…
Chcesz zbudować listę mailingową? Nie marnuj pieniędzy na kierowanie ruchu z reklamą na stronę główną. Wykorzystaj do tego landing page. Jest to witryna, na którą…
Jeśli chcesz zacząć sprzedawać, nie oszczędzaj na sesjach zdjęciowych związanych z Twoją firmą. Według badań 90% informacji transmitowanej do mózgu jest częścią…
70 proc. użytkowników rezygnuje z zakupów w sklepie internetowym, a 55% proc. ma problem ze znalezieniem interesujących ich informacji. Jeśli wydaje Ci się, że po dodaniu produktów…
Na etapie rozmów z przedsiębiorcami, marketerzy często słyszą, że ich promocja „nie działa”. Jeśli tak jest, warto przyjrzeć się różnym aspektom nie tylko działań…
Konta firmowe w mediach społecznościowych to jedna z wielu możliwości dotarcia do potencjalnych klientów, jednak z uwagi na działania mające nas nakłonić do wykupienia płatnych…
Witryna przedsiębiorstwa staje się marketingowym standardem dla firm, jednak nabiera powoli nowej roli. Wielkie firmy, takie jak Amazon,…
Marketing firmy to zbiór wielu drobnych szczegółów. Jeśli działania prowadzone są w sposób świadomy, tworzą spójną całość i tworzą jednorodny obraz Twojej firmy…
Jest w Social Media kanał, z którego rzadko korzystają przedsiębiorcy, a z uwagi na małą konkurencję odznacza się on wysoką żywotnością publikowanych materiałów. Ze statystyk wynika,…
Firmowe gadżety – długopisy, notesy, kubki, krówki… i setki innych rozdają codziennie miliony firm na świecie. Wiele z nich trafia do kosza…
Chatbot to nie przyszłość, a teraźniejszość. Dziś każda firma może wykorzystać chatboty, by skuteczniej docierać do klientów i utrzymywać z nimi dobre relacje. Możliwości ich…
Prosument nie jest podatny na manipulacje producentów, racjonalnie myśli i samodzielnie podejmuje decyzje. To osoba posiadają ogromną wiedzę na temat danej marki, dzięki…
Touchpointy, czyli punkty, w których klient (także ten potencjalny) styka się z Twoją marką. Specjaliści policzyli, że może być ich aż 200, a zaniedbanie…
Tworząc swoją pierwszą firmową stronę internetową jesteśmy przeważnie pełni zapału. 90 proc. z nas uważa, że nie będzie dla nich stanowiło problemu…
Z LinkedIn korzysta 97 proc. menedżerów w Polsce, a 98 proc. tej społeczności to rekruterzy i headhunterzy. Dlatego, jeśli szukasz zleceń, aby rozwinąć swoją działalność, warto…
Wiesz, że stworzenie własnej palety barw dla użytku firmowego jest bardzo ważne? Dzięki temu zwiększysz sprzedaż swoich produktów i przyciągniesz…
Posty z okazji osiągnięcia okrągłej liczby fanów na Facebooku to już tradycja social media. Marki prześcigają się w kreatywnych podziękowaniach dla społeczności…
Temat pozycjonowania usługi lub produktu na rynku oraz tworzenia persony to teoretycznie podstawy działania w biznesie. W praktyce jednak, dopóki sprzedajemy, nie zastanawiamy się nad tym,…
Uważasz, że celem marketingu jest przekonanie ludzi, że dysponujesz usługą lub produktem lepszym od konkurencji? Jesteś w błędzie. Twoim podstawowym celem powinno być…
Dla ponad 65 proc. klientów, kolor jest najważniejszym czynnikiem, podczas wyboru produktów. Dlatego też nie warto pozostawiać tego wyboru przypadkowi,…
Kiedyś dzieci w szkołach wyzywały się „Papuga, papuga, sto dwudziesta druga!”. Może jest to mało eleganckie wezwanie do kreatywności, ale naprawdę warto…
Wyobraź sobie, że wsiadasz do windy i jedziesz na ósme piętro. Nagle dowiadujesz się, że w środku stoi twój potencjalny klient lub inwestor. Dziś powiemy o tym,…
W końcu podjąłeś tę decyzję. Tak, ruszam z własnym biznesem/tak, ruszam z nowym projektem! Pierwsze, co trzeba wymyślić to… nazwa. Jak dużo czasu…
Firma obsługująca Twoją stronę www zaproponowała wdrożenie certyfikatu SSL na twojej stronie. Zapewne nie jest to droga usługa, jednak zastanawiasz się, czy jest…
Uważasz, że zdradzenie tajników działalności twojej firmy spowoduje, że klienci od Ciebie odejdą? Nic bardziej mylnego. Dzielenie się wiedzą sprawi, że w oczach potencjalnych…
Na hasło Social Media dostajesz gęsiej skórki, a jednak prowadzisz biznes i raz na jakiś czas słyszysz, że powinieneś tam być? Facebook i Instagram…